Wij zijn CopyRisk Nederland. Een communicatiebureau dat alleen met copywriters en communicatie-adviseurs werkt met een achtergrond in verzekeringen. Experts met brede kennis van zaken, opgedaan door rollen in de acceptatie, schadebehandeling en klantcontact. Zij hebben de klanten gesproken, hen gehoord, geluisterd naar de problemen waar ze tegenaan liepen en weten hoe een verzekeraar deze problemen kan oplossen. CopyRisk Nederland neemt deze ervaringsdeskundigen en schrijvers met eigen expertise als freelancers in dienst en detacheert hen daar waar ze het hardst nodig zijn: op de werkvloer van de verzekeraar. Wij richten ons op de niche van het klantcontact en de communicatie. Of de verzekeraar nou graag soepel of zakelijk is, correct of invoelend. Of allemaal.
Elke verzekerde wil zich zeker kunnen voelen over de polis die hij of zij afgesloten heeft. Daar staat een verZEKERing voor. En elke medewerker wil met een ethisch gevoel achter een product kunnen staan. Onze missie: het gevoel van veiligheid en zekerheid overbrengen, waarbij de klant er met vol vertrouwen vanuit kan gaan dat hij of zij goed geholpen wordt bij een gebeurtenis. Ook als schade niet gedekt is, verlangt de klant de verzekeraar zijn advies. Onze visie is dat de wereld van verzekeraars begrijpelijker zou moeten worden en dat dit dus ook kán, zolang er maar in geïnvesteerd wordt. Het meest belangrijke advies dat wij aan ons relaties meegeven: ‘alles valt of staat met een goede uitleg!’. Zolang de verzekeraar lef heeft en stiekem ook geniet van de weg ernaar toe. Om vervolgens de dankbaarheid vanuit de klant te ontvangen.
Als eigenaar van CopyRisk ben ik gedreven in het vinden van dé content oplossing voor uw bedrijf.
Ik zorg voor een soepele web-ervaring en zorg dankzij mijn ervaring in schadeverzekeringen voor mooie content in ons verzekeringsteam